Fasiken va sjukt underbart!

Ibland händer saker och ibland är man med om saker som ger en minnen för livet och som kommer att betyda massvis för en. Våran Greklandresa är en sån sak. Ett underbart minne som jag kommer leva på för all framtid. Det bästa man kan tänka sig. Egentligen vill jag inte kalla det för minne. Inte än. Det känns fortfarande som om det va igår. Fast det var det ju nästa. Även om det var exakt två veckor sen vi åkte och en vecka sen vi kom hem. När jag sitter här och tänker på det vill jag bara tillbaka. Nu. Jag vill tillbaka nu. Det var den bästa veckan nånsin. Jag vill bara spola tillbaka tiden och stanna den. För ganska exakt två veckor sen satt vi på Sizzle’s och drack paraplydrinkar. Jag vet Ola, jag vill också vara där nu. Fast ännu hellre vill jag vara på Zeros och dricka ”sex on the beach” gratis shots och dansa tills jag trillar omkull på sängen på hotellrummet. Precis som då. Don’t Cha.

 

Jag trodde verkligen att det skulle gå över med tiden. Men nu har det somsagt gått en hel vecka sen vi kom hem och jag går fortfarande och dagdrömmer och längtar tillbaka som en tok. Blondisen och Snaggis. Mums.

 

Skulle jag skriva om hela resan skulle det ta en hel vecka bara det, plus extratid pga mitt stora gips. Därför får det helt enkelt bli en kort version. Hoppas att förståelsen finns och ni underbara små varelser som var med kommer ändå förstå allt bättre än bäst. Tack.


 

·        Stavros, Spyros eller Spyan, välj själv –  ”everything okey?”

·        Galaxy

·        Poolen och stranden – Hett, nedrans parasoller.

·        Lekledaren med den franska låten och dansen

·        De töntiga engelska tjejerna som gav oss avundsjuka blickar

·        Klaudian – Våran shottie boy, den bästa.

·        Hotellpersonalen och kockarna

           ·        Våran söta nattgubbe. – ”We have the key today”

·        EngelsmänEngelsmänEngelsmänEngelsmän

·        Fotbolls VM Sverige Paraguay 1-0 – Hes för resten av veckan.

           ·        ”I respect sweden because of you”

·        “I play in the..ehh...Back?” “Defense??” “yeeeees”

·        Shots i exotiska färger och spännande smaker.

·        ”sex on the beach” och Margarithas

·        Inkastare – Indianen – Tjeeeeeena Tjeeeeena

·        Söta inkastarna på G spot och Must.

·        Nyp i rumpan

·        Dagen efter

·        Gips på handen med finfin badring.

           ·        Klistermärken – Shake it Shake it Baby!!!!
          
·        Zeros Club
       
·        Zeros Club

·        Zeros Club – Hetaste bartenderna nånsin.

·        Blondisen och snaggisen – Carter? Glöm inte rick.

·        ”Lick me” tröjorna. Jag hade på mej min i två dar när jag kom hem. Okeej?

·        Playboykaniner med korta kjolar??

           ·        ”If you do that again I’m gonna hit yaaa” – jäkla brud
          
·        “Hiiii Giiiirls! Swedish blonde girls…My name is Chris but…” - Bla bla blaa
       
·        “You must be the gang leader?” Ohh jaaa.
           ·        “ohh! Dirty girls!!”

·        Apollofredrik på Zeros – Heja sverige

·        Trampbåt – Vi såg Carettas Carettas, stooora sköldpaddor.

·        ”I never cheat om my bird” och ”Valley Boy” -  Ola? Vad gjorde vi?

·        Minnesluckor och missade frukostar

           ·        ”Do you wanna go to the beach?”
           
·        “I saw you disco last night” – Snygg engelska stavros.

·        “Tomorrow I bring a gun” Bra sätt att få gäster?

·        Barn barn barn barn och mer barn

·        Engelska poplåtar – Sånt gillar vi sådär

·        Ännu mer klistermärken och Zeros club

·        Stooora gröna shots sista kvällen och pussisar av snaggisen.

·        Jakt hem efter karin – Maj, du klarade dej, inga skrapsår. Bra.

·        Hottie Boyen <3 Mums.

·        Ekorren, ryssen, Bandanan, prasselbyxan, greken, shaky boy, stiffler och många fler.

·        Converse – Mycket poppis. Kan ju inte hjälpa att jag hade snyggast skor på ön.

           ·        The pussycatdolls – Don’t Cha.
 

Listan skulle kunna bli meterlång men just nu säger handen ifrån och ju mer jag skriver desto mer saknar jag det. Jag vill bara tillbaka. Veckan var underbar och jag vill bara tillbaka. Nästa år flickor, då åker vi igen. Utan gips. Fasiken vad jag längtar. Kom så åker vi på en gång.

 

Var bara tvungen att kopiera från Zeros hemsida. Så klockrent.

 


As Tina Turner will tell you, Zeros Club is:

S i m p l y    t h e    b e s t    b e t t e r  
t h a n    a l l    t h e    r e s t .


 Where we lead, others follow.

Known as the Trendsetter, this is the place where it all starts.


Zero's was the first bar to flare bottles, breath fire and send the crowds wild.


Year after year we're voted the best!

This is where you'll find the prettiest girls and the cutest guys.



If you're looking to find a holiday romance or simply want to dance the night away with your friends this is where the action is.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0