Dagdrömmar och filosofi

Sommar sommar sommaaaar....tralalalalalaaa

Jo. Nu är det sommar. Eller det är iaf meningen att det ska vara det. Vädret är ju dock inte som sommarväder ska vara men man känner ändå att det är sommar. Den där speciella sommarkänslan infinner sig ändå. Även om vissa, som t ex jag jobbar. Men jag klagar inte, pengar är alltid bra. Hellre jobb än inga pengar. Så det så.

Att sova i bilen är det skönaste man kan göra. Eller iaf en av de skönaste och mysigaste sakerna som finns att göra. Speciellt mysigt är det när man åker med pappa till jobbet. När man vet att man ska sitta i bilen i ca en timme. Det är lite fukt på rutorna och bilen är lite småkall. Pappa sätter på nyheterna på radion och det är bara att blunda och somna in. Bättre sömnmedel finns inte. Jag vill aldrig vakna och jobba.

Tycker att det är ganska spännande när man åker på motorvägen och korna går på ängen som ligger precis på sidan av vägen, käkar lite gräs och bara njuter. Tänk om man var en ko. Jag blir nog en ko i mitt nästa liv. 

Imorn ska jag till sjukan o kolla gipset. Förmodligen kommer dom säga att det ska sitta i ca 2 veckor till. Blää. Men jag är glad bara det är borta tills vi åker till Kroatien. 


- Ingen kickar fuuuutboll som han, Zlatan, Zlatan 




Kommentarer
ems

så du ska sticka till kroatien din ko :D trevligt!! hoppas allt e bra, verkade som om ni hade galet kul i grekland =) hare grymt error!

2006-06-28 @ 22:30:08
Emma .

Fodboll e de på skånska ;D Haha ;P

2006-06-28 @ 22:57:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0