Blåsor och Nestea

Jag är mega snorig, har världens nackspärr som bara blir värre och värre och har dessutom små blåsor på händerna efter att ha skruvat av korken på ca 300 Nestea flaskor och därefter tömt ut det som var i. Det var faktiskt riktigt jobbigt. Det var lite segt på jobbet idag, det kändes som om dan aldrig ville ta slu men det gjorde den och jag lyckades få ett skrapsår på mitt knä när det andra på högerknät precis hade läkt. Men jag är inte bitter. Nej nej.

Snart är det sommarlov och GREKLAND! det är bara en vecka kvar nu! Jag är taggad till tusen. Ola, antar att du hinner läsa det här innan jag hinner prata med dej. Hur gör vi? stan på onsdag och greklandsnack på kvällen? En heldag heltenkelt? Pastasås från hemköp med mera?  Bra då säger vi så.


                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0