VM Guld till Italien!

Ohh yeeah! Jag är gladare än gladast. Fasiken va bra att dom vann. Okej, frankrike var bättre och det var verkligen surt att Zidane fick rött och åkte ut i sin sista match men jag är ändå så glad att italien vann. Äntligen fick dom vinna en straffläggning. Underbart.

Var ute på sjön idag och badade med familj och släkt. Det var faktiskt riktigt mysigt. Väldigt varmt och jag lyckdes få en jättejättefin bränna på ryggen efter mitt linne. Sånt tycker jag jättemycket om. Att min mage dessutom gör ont och vägrar sammarbeta gör ju saken så mycket bättre. Blä.

Nu är det bara fem dagar kvar tills jag åker till kroatien. Det ska bli skönt. Riktigt skönt. Ser fram emot att bara ligga på stranden, lyssna på härlig musik och läsa en bra bok... och bada med fia. 

  

Nu får Italien sina guldmedaljer. Vilken känsla. Tänk att få uppleva det. Bäst i världen. Fasiken va coolt. Cannavaro och Zambrotta. Cannavaro höjde precis bucklan. Vilken grej! Vilken jäkla glädje. Jag vill också vara där. Grattis Grattis.
- VM 2010 - jag längtar redan.


Kommentarer
Desire

MOJO! Du och jag 2010:) Så hett!

2006-07-09 @ 23:23:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0