Varning på stan

Idag var jag och Ola inne i stan. Det var mysigt. Solen värmde och Ola fick en jordgubbe i sin påse på sitt nya vita linne. Hur händer nått sånt? Dumma Hötorget. Vi pratade Grekland och hade likadana kläder. Vita linnen, blåa shorts och bruna väskor. Halsband med guldhjärtan och eftersom vi köpte saker på samma ställen hade vi även precis likadana påsar. Detta var inte planerat. Bara så otroligt komiskt. Vi var så jäkla heta. Jag ville nästan äta upp dej Ola. Nästan lika mycket som jag ville smiska den bögiga killen med LOGG kalsonger på baken. Eller? Ehh?

Jag är fortfarande så nedrans sur på Tyskland. Fasiken att dom slog ut Argentina. Hur kunde det hända? Det mest irriterande var när dom sa på sporten att Tyskland hade haft ett övertag genom hela matchen? Tjeeeeeeeeena! Aldrig. Tyskarna kan ta sig i baken. Fasiken. Ut med tyskarna. Nu hoppas jag verkligen att Italien spöar skiten ur dom. Är lite besviken på att Brasilien åkte ut men men. Hade gärna sett Argentina-Brasilien i en final. Snart är VM slut och jag kan knappt fatta det. Hur kunde det gå så fort? Jag vill ha mer. Heja Sverige!! 


  

Den här bilden gör mej fortfarande så nedrans tokglad i hela kroppen. Fasiken. Han är ju bara för go.

Tänkte på en sak häromdan. För några år sen kollade man vem det var som åkte förbi på den trimmade moppen. Nuförtiden kollar man vem det är som sitter bakom ratten i bilen. Tänk vad tiderna förändras och hur snabbt det går. Nästa gång fotbolls VM spelas är jag 22. Sjukt.





Kommentarer
Desire.

MOJO!
Jag har också tänk på det där med att man kommer vara 22... det är helt sjukt. Vi är gammla! Snart är det du och jag som regerar dansgolven;) Hothothot. Vi måste ses snart och kika fotboll! Missed u mojo! :) Pusss

2006-07-02 @ 20:44:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0