Varmt

Vattnet är så salt att det inte går att doppa huvudet och efter känns det som om någon har dränkt dig med ett helt saltkar. Då är det skönt att det finns duschar att använda. Fia och jag hade slagit rekord i att "hålla bollen i luften" 34 slag till varandra men idag fick hon och pappa 54. Känner mig besegrad men jag kan leva med det. Fia är inte längre brun på ryggen. Hon är svart. Hon ser ut som en vandrande liten chokladboll. Idag var det 36 grader och nästan omöjligt att vara i solen. Själv tillbringade jag mesta tiden på en madrass ute i vattnet . Sjukt skönt. Annars är skuggan under parasollen också ganska skön.

Just nu sitter jag och fia här "hemma" i vårat lilla hus och bara myser. Övriga är ute på äventyr i den minimala staden vi befinner oss i. Otroligt mysigt. Fia har blandat en orange exotisk drink som smakar allt möjligt men också väldigt gott.

Snart är det dags för hemfärd. Tiden har gått fort men vi har några dagar kvar. Känns skönt.

Saknar alla otroligt mycket men vi ses snart.

Nu ska jag mysa med fia.



Kommentarer
Desire

I miss u! :( Kom hem!

2006-07-23 @ 17:39:19
Anonym

yeah! roliga nyheter sen när du e hemma ;D

2006-07-31 @ 18:56:37
Jakoblone

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2009-01-22 @ 11:27:26
URL: http://jakoblone.20six.fr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0