Lycklig i magen

Jag är så underbart glad. Allt är bara så bra nu. Toppen helt enkelt. Tänk om det alltid kunde kännas såhär bra.

Igår var det exakt en månad sen jag fick mitt gips. Och i övermorn är det exakt en månad sen vi åkte till Grekland. Fasiken va tiden går fort, jag skulle vilja stanna den här och nu, mitt i mitt lyckorus.

- Don't you wanna dance??....

Bara introt gör mej tokig.

Det är så mycket jag ska hinna med på dagarna som är kvar innan jag åker. Förstår inte hur jag ska hinna, men det gör inget för jag är ändå så otroligt glad.



Emelie, din nyhet var godare än godast. Man kan ju iaf drömma.... =)



Kommentarer
ems

du kan va en god nyhet! :D

2006-07-12 @ 23:42:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0