Hej på ett tag

Då åker man snart då. Känns lite jobbigt eftersom jag inte är så pepp som jag hade hoppats på. Det är klart att jag vill åka och det ska bli så otroligt skönt men jag kommer sakna alla så otroligt mycket och just nu känns det inte så lockande att sätta sig i en bil och sen bli sittandes där i två tre dygn. Men det blir nog bra. Tänk positivt. Det är just vad jag tänker göra.

När jag kommer hem är det augusti. Nästan iaf. Tiden går för fort, man hinner ju inte med. Då Ola ska vi på äventyr och Desireé och Cubs ska komma till nynäs och bada. Det blir nog bra.

Det är som Karin sa, Grekland var sommarens höjdpunkt och nu när det har varit så känns det mest som om man bara går och väntar på att skolan ska börja igen. Men men. Nu ska här njutas. Kroatien nästa. Jag har med mig min badring, men inget gips. Det känns skönt.


    

Antar att det här blir det sista ni får höra av mej innan jag åker. Tack Ola för skivorna, nu kommer bilresan faktiskt att bli mycket lättare.

Kommer sakna er tokungar, och Maj! när jag kommer hem kommer jag tvinga med dej på nått spännande äventyr. Då får Kim o alla andra säga vad dom vill. Maj du är härmed min Superpingla nr1. Shake it.

emelie, kom ihåg att använda öronen, du vet vad jag menar. Och du, jag tar med en sten.

Hej på ett tag!



Kommentarer
ems

fan vad vi ska supa till när du kommer hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

2006-07-17 @ 19:52:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0