Glassigt värre

Idag gick jag upp halv sex och var på jobbet 06.20. Jag förstår inte hur jag klarade av det? Bra då var det sagt också. Att sortera papper två veckor i rad är inte så jättekul. Därför är jag ledig imorn. Jag längtar redan.

Desire och Cubs, det var mysigt att träffas igen, och Jens, vilken ära att även få träffa dig igen. Nu måste ni komma till nynäs och bada. Badabadabada. Jag har fortfarande inte badat i Sverige än. Det är ju helt tokigt. Måste verkligen bada och jag som dessutom bor  här i nynäs. det finns ju bara vatten. Snart blir det bad. Ikväll tog jag iaf första glassen nere i hamnen. Det är också ganska sent för att vara jag. Men men. Jag har haft annat för mej. Punkt.
 
Idag var andra gången på en vecka som jag trodde att jag såg en viss person. Men så var nog inte fallet. När man börjar se i syne är det då man ska söka hjälp?


Kommentarer
ems

haha error, jag har en GOD nyhet till dig ;)

2006-07-07 @ 16:31:09
Desire

HAHA. Johanna du TROR inte att du ser mr J du HOPPAS att du ser honom;)

Puss

2006-07-08 @ 01:06:06
Thorstella

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2010-02-05 @ 14:04:11
URL: http://thorstella.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0