Underbara tisdag?


Skola skola skola

Jag är jätte trött och förkyld och har ingen somhelst lust att vara här just nu. Vill bara hem. suck. 
Dessutom kom jag på att jag hade glömt göra min engelska läxa. Jag känner att jag går en jobbig dag till mötes. 

Ett plus är iaf att tågen inte krånglade idag. 


Senare...

Jag är glad. Jag var jätte trött och grinig  i skolan men nu känns allt underbart. Livet känns bra och härligt. Underbart helt enkelt. Visst finns det saker som jag skulle vilja ändra på eller ha ogjorda men det orkar jag inte tänka på nu, för nu känns allt bara så bra. Jag önskar att man kunde få känna såhär lite oftare. vet inte vad det är som gör att jag mår så bra nu, men huvudsaken är att allt bara är topppen.  

Imorgon har jag sovmorgon och sen  är jag ledig torsdag och fredag. Ska bli så underbart skönt. Inte konstigt att livet känns så lätt just nu.

Små lätta moln, ser jag på din himmel, din himmel som är blå...



Kommentarer
Tofsic

Du bloggar fint :)

hur mår Tofsen?

2006-02-03 @ 14:38:58
Caspermarlin

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2008-10-16 @ 09:16:33
URL: http://caspermarlin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0