Johannas revolution*

Upplysningen, Amerikanska revolutionen, Franska revolutionen m.m nu är det dags för mig att göra en egen revolution. En revolution mot att det är för mycket äckliga elever på skolan och för lite lokaler och utrymme, men framförallt mot tågen. Jag blir tokig. Hur kan det bli såhär varje vinter? År efter år? Dag in och dag ut? tredje dagen i rad nu som tågen krånglar. Ska man behöva komma försent till skolan varje dag pga försenade eller inställda tåg?  Jag orkar inte. Vill bara sparka dom i baken. idag fick jag uppleva tre olika tåg inom loppet av två timmar. TVÅ TIMMAR! helt sjukt. Punkt. 

Äntligen fredag. 

Fikade med Ola och Lb idag. Mycket mysigt. Åt min första semla vilket var mycket gott. 



Revolutionen är nära.  


Kommentarer
karin

människa, har du aldrig tidigare ätit semlor? :O

2006-02-12 @ 11:18:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0