Jag Längtar*

Kallt

Idag är det extremt kallt ute, fy fasiken. Det går ju knappt att vistas utomhus. Benen domnar bort. Inte skönt. Men snart är det sommar. Snart. Jag försöker att ständigt intala mig att snart, snart är det varmt och skönt ute. Sommar & Sol. Ola åker snart iväg mot varmare breddgrader och Karin kommer hem från Alperna. Har saknat dej vännen min. Nu blir det fika och förhoppningsvis massvis med skvaller från alperna. Jag dör av nyfikenhet och avundsjuka. Men snart åker jag också, dock inte till alperna men till åre. det ska bli riktigt kul att stå på brädan igen även om jag inte direkt kan skryta med min åkning men kul är det och för varje dag som går så längtar jag lite mer. Något som dock lockar ännu mer är sommarens äventyr! Grekland och Zakynthos med flickorna!! Kan tänka mig att det blir en vecka värd att minnas. Som jag längtar, går inte att beskriva med ord. Sol, bad och äventyr.

Just nu har jag inget att klaga över, jo, småsaker som jag anser är extremt jobbiga men som i det stora hela kanske inte är så hemska. Har så mycket att se fram emot så den här terminen kommer säkerligen att va över innan den ens börjat.

Romeo & Julia senare i vår ---> Vilken grej!



Kommentarer
Alexandra

Nejmen Johanna! Ska ni till Zakynthos? :D Där har ju jag varit ! Det är helt underbart, ni kommer älska det. Hoppas det inte är storm som det var när vi var där.. :) Krams

2006-01-21 @ 11:51:19
URL: http://blogg.passagen.se/xinky
Olala

Zakynthos!!! Snart, snart, snart!!! Längtar!!

2006-01-21 @ 18:47:21
Linusmarlin

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2009-08-25 @ 07:19:44
URL: http://linusmarlin.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0