helgon.net???

Ehh?....

Idag är det onsdag och jag är på riktigt bra humör. Fråga mej inte varför, men ibland känns ju livet bara lite enklare o lättare att leva. Visst är det underbart. Vissa saker får en ju att bara må toppen. Idag är hursomhelst en må bra dag. 

Egentligen hatar jag förkortningar som iaf och brb (även om jag själv använder mig av det ibland, men det hör inte hit) Det värsta var när jag pratade med en person som använde sig av förkortningen hmd? = Hur mår du? Det kanske bara är jag som är stenålders men snälla. när vi börjar förkorta hela meningar känns det bara så sjukt. SLUTA! snart kommer vi väl ha böcker som enbart består av förkortningar. Det får inte hända. 

Jag blir tokig. Men idag är jag glad. 


Kommentarer
Desireé

Johanna... jag intar min beaaaach pose.

2006-02-22 @ 22:53:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0