Som en daggmask med rakat hår

Nee..Daggmask är kanske inte rätt ord. Men nått i den stilen. Daggmask får funka för den här gången. 

Jag har längtat efter att den här veckan ska ta slut sen den började i måndags. Och imorn är det fredag. Ganska ofattbart. På tal om absolut ingenting så har mitt tinitusljud inte försvunnit. Det finns kvar där som ett irritaionsmoment när jag bara vill somna på kvällarna. idag lyssnade jag på musik i hörlurar samtidigt som jag hade öronproppar. Är inte det ganska motsägelsefullt? Eller nått sånt? 

Min mamma släppte en ganska exotisk kommentar imorse. 
- Har du rakat håret?
- Nej mamma, jag har inte rakat det, jag har PLATTAT det. P L A T T AT. Med en plattång  inte rakat med en rakapparat.  

Jag ska på Justin i sommar! Nu är biljetterna bokade. MUms! 

Nu måste jag springa till tåget. Verkligen springa. Fast helst vill jag sitta längst fram i taxin. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0