Mixa mastra blaa blaaa

Logic prov imorn. Åt skogen med det. Jag vet fasiken inte ens hur man öppnar logic. Typ. En lätt överdrift kanske men nästan så illa är det. Jag förstår fortfarande inte varför jag måste  kunna logic? Jag har noll  planer på att jobba med musik sen. Räcker det inte med att man kan garageband någorlunda. 

Jag förstår inte hur folk orkar och förstår. 

Mitt projektarbete hänger över mig och ger mej ångest. Ångest minst sagt. 

Mitt pip i öronen vill fortfarande inte försvinna. Snälla. Det sista jag vill ha nu är ett jäkla tjut i öronen. 

Om man bara kunde få vara den blå bollen. 

Mmm..tänk om. 


Kommentarer
Julianmerete

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2008-10-08 @ 11:46:02
URL: http://julianmerete.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0