Live Night för hela slanten

55 band, 4 scener, på två dagar. Sjukt! Fy fasiken vilken nedrans musikfest.

Jäklarns vad bra det var! Helt sjukt grymt bra! Bäst helt enkelt! Tusan! Jag är så imponerad av alla band och människor. Ni är så jäkla BRA! Live Night har varit toppen och även om jag inte har spelat en endaste liten ton så känns det tomt nu. Slut, borta. 

Den här helgen har gått alldeles för fort. Det känns som det var igår jag, casso och johan klippte, knöt och tejpade kulor i taket, scenerna roddades upp och alla var sjukt peppade.

Charly's i lördags var ju bara för härligt. Alla drack öl utom Simon, han drack cola. Han är bra go han. Synd bara att inte alla var där, men vi som var där hade det alldeles för sköjigt. Mys.

Live Night är över och jag hoppas att Janne överlevde natten och att dom som sov i skolan sov gott. 

Jag finner inte riktigt ord. Det var det bästa... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0