Fullt ös medvetslös

Igår var en mycket spännande dag. Det var toppen och Karins vänner är supermysiga.

Jag hann med ganska mycket igår kväll. Vissa saker var roligare än andra. Vissa saker önskar jag aldrig hade hänt.

Jag hann t ex:

- Lära känna Karins härliga vänner lite bättre. Vilket var mycket trevligt.
- Beställa in ett glas vin och sen tre till för att sen bli lite för "salongsberusad".
- Utbyta spännande information om rytmuselever med Emanuel.
- Bryta av min nagel. Nästan så att jag grät en liten skvätt, men bara nästan.
- På något sätt lyckas få den inte alltför attraktive servitören på Söderkällaren att tro att jag ville    bjuda honom på vin? 
- Träffa på Erik Åkerlund och hans kompis Kalle som fyllde 20 som slog sig ner hos oss. Erik har spelat på Sailor. Det är ju värt att nämna. Härligt.  
- Prata massa strunt med bl a Erik. 
- Tillsammans med Karin tappa hennes mobil i golvet så att den gick i bitar. 
- Bli hemligt förälskad i ännu en bartender. Det är något speciellt med dom. 
- Dansa så att svetten rann till Snook. Äckligt men dock sant. 
- Och nu i efterhand tror jag att jag lyckats få tinitus. På riktigt. Det har tjutit i öronen konstant sen igår kväll. Det känns faktiskt riktigt jobbigt. 


Om Erik läser det här, om han kom ihåg namnet, stringstrumpa är kanske inte det mest normala men Erik sa i alla fall att han visste vad string var och det är ju bra det. I alla fall, tack för igår! Det var trevligt, och hälsa Kalle.  

Nu ska jag läsa Jane Eyre, dricka glögg och äta pepparkakor och försöka meditera bort mitt tinitusljud eller nått. 


Nu blir det öronproppar för hela slanten. 




 



Kommentarer
blondinlisa

tönt! skabb! äckel!

2006-12-04 @ 10:26:42
Marcushege

nice site keep it up ok

2008-10-30 @ 11:28:11
URL: http://marcushege.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0