VIP

Jag vill ut och resa. Uppleva världen. Jag vet att det kanske låter hemskt och bortskämt men jag vill inte åka till fattiga delar av indien och se stackars barn lida och svälta eller se barn i afrika med uppsvällda magar. Jag vet att det låter hemskt men helst av allt vill jag bara resa bort och leva lite lyxliv. Slippa den tråkiga och trista vardagen. Jag vill åka till LA och gå runt och spana efter kändisar eller ligga på en skön solstol på någon ö i västindien och bara njuta. Eller åka till New York och bara känna storstadspulsen flöda. Ha allt serverat på silverfat. Men vem vill inte det ibland?

- Varför föddes inte jag som Paris Hilton? jaa, man kan undra man kan undra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0