Veckorevyn

Jag är en stolt Veckorevyn läsare. Till och med så stolt att jag kan erkänna att jag får den hem i brevlådan varje månad. Jag gillar den till 100% Tycker att den är betydligt bättre nu när Ebba har tagit över. Den känns inte lika grå och trist längre. Tummen upp för Ebba som har gett VR ett ansiktslyft. Sånt tycker vi om. När man kommer hem från en lång trist skoldag är hela kvällen räddad när man får stänga in sig på rummet och dyka ner i veckorevyn. Låter verkligen töntigt men jag gillar det. Det är min vardagslyx. Veckorevyn är lagom och "lättläst". Tidningar som ELLE är väl också helt okej men i det långa loppet känns all reklam och lyx lite för mycket. Nej, heja VR! Jag längtar redan till den 7 september när nästa nummer kommer.

Smartare, coolare, glammigare?


Kommentarer
Sigmundfrida

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2009-02-11 @ 13:44:33
URL: http://sigmundfrida.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0