Sol? regn? sol? regn?

Som vanligt borde jag göra annat än att sitta här och göra onyttiga och onödiga saker men det är så svårt att låta bli. Ta dej i kragen Johanna. Ska göra det. Snart.

Ibland önskar jag att jag hade åtta armar eller snarare var åtta personer som kunde dela upp sej och vara på flera olika ställen samtidigt. Det jobbiga är att man måste välja och jag kan inte det. När man väljer det ena ångrar man att man inte gjorde det andra. Varför ska det alltid vara så? Och varför ska jag alltid vara så bekväm? Jag borde verkligen skärpa till mig men det känns som att den här sista veckan bara känns jobbig och jag vill helst av allt bara tillbringa så mycket tid som möjligt hemma med att inte göra nånting. För sen, i höst, kommer all tid ägnas åt att åka tåg, plugga och befinna sig på alla andra ställen än hemma. Kan inte folk bara förstå. Jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli rätt. Jag vet vad jag borde göra men just nu så vill jag bara inte det. Jag vill bara vara hemma, kolla på Tillsammans eller Ally McBeal, äta mammas pannkakor och ta en kvällspromenad i lilla nynäs medans det ännu är möjligt.

- Snälla?



Kommentarer
Samheidi

Very resourceful, thank you dave

2009-06-30 @ 12:44:01
URL: http://samheidi.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0