SkiT

AAaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!

Så, nu känns det bättre.
 
Att komma tillbaka till skolan var inte det minsta kul. Jag förstår inte varför inte jag kan sakna det lite som alla andra? Bara lite. Bara så lite så att jag kan känna mej motiverad att gå dit. Ge mej inspiration och motivation. Ge mej ork!

Jag hatar mitt schema innan jag ens har börjat med det. Jag ser framför mej hur långa och sega lektionerna kommer bli innan någon ens har nämnt ordet lektion. Jag kan känna pluggångesten innan vi ens fått vår första läxa. Jag längtar redan till nästa lov innan vi ens har börjat. Kan det här sluta bra?

Jag vill gömma mej under min säng och inte komma fram förrän det är sommar igen.

Positivt. Positivt var ordet.


Kommentarer
Olala

Stringis, tare lugnt. först nu en aprolig helg att se fram emot o sen kmr det gå sååå fort o snart är det planering inför zakynthos07 :D

2006-08-23 @ 21:32:55
hanna panna

sant ola! heja heja heja!

2006-08-23 @ 22:06:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0