Sena nätter

Fluff. Mitt hår är ett stort fluff.

Mitt ben gör fortfarande ont och jag vill bara att det ska gå över. Det som gjorde ont i låret har nu förflyttat sig ner i knät. Inge vidare direkt.

Jag och fia kollade på världens dåligaste film med Nicolas Cage. Bara för att jag tycker att den va tråkig och inte handlade om high school tjejer och liknande så har den säkert fått en oscar eller nått annat exotiskt. Usch, jag tycker inte om filmer som man blir deppig av, jag vill ha roliga filmer.
- Emelie, när ska vi kolla på Dude where's my car igen?

Imorn ska jag hem till karin på brunch. Det blir nog mysigt värre.

Jag såg sista avsnittet av Ally McBeal första säsongen. Det var sorgligt att det tog slut, nu måste jag ju bara köpa andra säsongen.

Och nu måste jag ju bara sova.


Kommentarer
emelie

i helgen!!!! eller vad tycker du? :P

2006-08-28 @ 10:00:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0