NRJ in thaaa park

Hett. Eller snarare exotiskt. Cascada var ohett. Petter och Snook var fetgrymma. Petter hade hår! Det var grymt. Alla som var där var typ 14? och så vi dårå och Olis vänner. Kvällens grej var väl dock när Nick Lashey, lachey eller hur han nu stavar kom in på scenen. Alla tjejer blev tokiga. Haha nästan iaf. Jag fattar inte grejen. Han är inte snygg och låten är seg och för mycket "pokjband" och vem var han innan han och jessica gjorde slut. Ja jag säger då det.

Jag orkar faktiskt inte bry mej. Man kan faktiskt visa lite eget intresse.


Sitter och lyssnar på lite musik. Härligt. Det är farligt att sitta vid msn så här sent och vara social med folk när man borde sova eftersom man ska spela fotbollsmatch imorn.


Jäkla SL kort.



Kommentarer
Olala

Jag tycker nick är HET, o vi hade faktikst ögonkontakt hela tiden. Jag LOVAR!

2006-08-26 @ 15:14:59
Tonyalva

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2008-11-06 @ 13:01:03
URL: http://tonyalva.myblog.de


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0