Med en latte i min hand

Latte är gott. Godare än godast. Även om våran "lattemaskin" (espressomskin kanske det heter) inte är den bästa så duger den alldeles utmärkt till att göra helt okej lattes. Mumsigt. Egentligen vill jag bara gå ner o kolla på Ally McBeal men dom stooora sköna sofforna är upptagna av familjen som kollar på Beck så jag får fint sitta här och vänta, eftersom jag absolut inte kan tänka mej att sitta därnere och kolla. Jag tror nog att om jag skulle vara en dryck skulle jag nog vara en latte eller bara vanlig kaffe med litervis av mjölk. Mmm.

            

Träningen var inte så hemsk. Det var faktiskt riktigt skönt att springa av sej lite. Jag cyklade både till och från träningen i ösregn. Det var jobbigare att cykla dit för då var jag ju torr från början. På hemvägen märkte jag knappt regnet eftersom jag redan var genomblöt raktigenom och hade sjöar i skorna. Men det är nått speciellt med regniga träningar. Dom är exotiska.

Minst sagt exotiska


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0