Mätt i magen

Har precis lyckats få i mig en pizza. En såndär fryst sak som man värmer i ugnen så att den ska bli krispig och god. Det smått ironiska är ju att det alltid smakar lika mycket plast.

Solen tittar fram på himlen igen och jag behöver inte bli genomblöt när jag ska gå till tåget om en timme. Det känns skönt men jag antar att det är bäst att ta med sig paraplyet i alla fall. Det är dock vid sånna här tillfällen som man önskar att man hade ett par flashiga gummistövlar att glänsa med men icke. Jag som har gympadojjor på vintern, hur skulle jag kunna ha gummistövlar?

Den där pizzan gör snarare att jag vill rulla ner för trappan än att gå.

Nu ska jag bevisa att jag är BÄST på bowling. Passa er Babes!



 


Kommentarer
Jenna Elfman Star

I am really impressed!!

2009-04-23 @ 14:03:43
URL: http://jenna-elfman-star.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0