Hur många finns det egentligen?

Modebloggar. Överallt. Alla har det och alla verkar läsa dom. Alla skriver om samma saker. Alla tycker likadant. Alla har bilder på samma personer och samma kläder, väskor eller vad det nu kan vara. Vilket intresse man måste ha. Jag kan väl erkänna att jag också kan tycka att det är kul att sitta och klicka runt bland alla modebloggar, jag blir mest  imponerad över hur folk kan ha sån koll och orkar leta reda på bilder osv.

Du får sitta längst fram i taxin.


Nu ska jag och proppan fixa lite mat.



Kommentarer
Joline

Haha jag är helt och fullkomligt beredd att hålla med dig..jag har sett flertalet av bilder som jag har gjort ett inlägg om som finns på andras bloggar med ett liknande inlägg..Så det blir verkligen samma sak..Man får föröka vara lite originell tror jag:)

2006-08-27 @ 18:42:35
URL: http://lookingforair.blogg.se/
Joline

Precis man borde få en sån baar för att då kan man gå runt och vifta med den och göra massa gratis reklam till dom så tjänar dom säkert massor ändå på att skicka den till mig helt gratis (A) I wish..men såg på blocket sålde de för 2500 var inte så farligt :)

2006-08-27 @ 20:53:51
URL: http://lookingforair.blogg.se/
Bastianoliwia

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2008-10-14 @ 13:23:59
URL: http://bastianoliwia.20six.co.uk


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0