Förbaskade grej

Nu har det hänt. Det som jag så länge har fasat för. Mina sjukt snygga flugbrillor från H&M har gått sönder. Jag visste att dom skulle pajja, det var bara en tidsfråga men nu behöver jag nya men vart fasiken ska jag hitta ett par? Dom är ju slut överallt!! Om någon snäll själ därute vet vart man kan köpa ett par så kanske den snälla personen kan vara så vänlig och berätta det för mej? Tack tack.

Bara så att ni vet så har jag varit ute o sprungit. Jag är så jäkla braaa! Vid sånna här tillfällen önskar jag att anders, hempa, sventa och åke läste min blogg. Mmm, just det. Det trodde ni inte va, att jag skulle orka ut o springa.


Jag har en stooor magruta. Jääs.


Kommentarer
Majsy

Aaahh shit ska jag få gå ensam med mina ursyngga flug-HM-glajjer?? :/ Så kan de ju inte vara. Jag ska leta som en tok i alla affärer jag går in i!:p Du kan ju kolla på betes ;P

2006-08-24 @ 20:16:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0