En regnig dag som denna

Internet funkar igen. Tack för det. Visst är det hemskt när det känns som hela ens tillvaro stannar upp när internet och msn slutar att fungera. Ganska tragiskt faktiskt.

Idag är det en regnig dag. Det känns skönt. Skönt att man har rätt att sitta inne och dega och slappa utan att behöva få dåligt samvete. Men idag, bara för att det regnar och jag bara vill sitta inne och kolla på min nyinköpta Ally McBeal box med onyttigt tilltugg så har jag fotbollsträning, "EXTRA" träning. Extraträning så att vi ska komma iform inför första matchen och säsongen. Jag vill inte ha "extra"träning idag. Inte idag. vilken dag somhelst men inte en söndag när det för första gången på en evighet är regn och degväder och jag med all rätt borde få sitta inne och dega, då, då är det "extra"träning. Nej fy tusan.

Snart börjar skolan. Nedräkningen har börjat och jag vill inte. Har aldrig känt sån ångest över att skolan börjar. Inte för att det är sista året utan mest bara för att jag inte vill tillbaka. Jag vill bara att det här året ska vara över. Så att man slipper skolan och rytmus. Blä. Jag är trött på allt som har med Rytmus att göra. Känns ganska knasigt att säga det med blä vad jag inte vill tillbaka. Saknar det inte ett dugg. Ska bli skönt att slippa alla musikämnen. Jag vet, jag är knäpp som tycker så men fasiken va skönt det ska bli att gå ut nästa vår. Jag längtar redan.
 
Träningen väntar. Härligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0