Buller och braaaak

Tv:n står på, radion brusar i bakgrunden och fia och hennes kompisar lagar någon exotisk mat i köket. Med andra ord, det är ett himla liv här just nu. Själv försöker jag ladda upp inför matchen med ett peppande blogginlägg, aa eller nått i den stilen.
- Pepp pepp.

Norsborg, ja man kan ju hoppas att man inte kommer hem från matchen med en spricka i fingret denhär gången. Jag håller tummarna. Känner mej dock väldigt seg i benen men man kan ju hoppas att det snart försvinner. Att sitta uppe till två och kolla på Ally känns såhär i efterhand inte som ett bra val men det var iaf mysigt igår. 

Nej, dags att leta upp benskydden och packa väskan. 


         

- Ingen kickar fotboll som han.
??


Kommentarer
Tofsique

JAG tycker dina bloggar intressanta.
JAG tror att du grejar vad som helst.
JAG har bestämt att skänka dig ett blogginlägg.
JAG tycker du är bäst helt enkelt.

2006-08-20 @ 00:13:51
URL: http://tofsic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0