Blixtar och dunder...

...Magiska under? Usch. Jag brukar inte vara rädd för åskan eller blixten men nu lyser hela himlen upp. Det ser ut som en läskig film eller nått. Usch och fy.

Beck på tv. Synd att man har sett dom flesta av Beck filmerna så många gånger redan.

Man kanske borde stänga av datan?

Det är ändå ganska mysigt att sitta inne och höra regnet slå mot fönstren. Det blir mindre mysigt när jag ska till tåget imorn och jag kommer på att mitt paraply står hemma i Desireés hall. Tänk om man kunde få vara hemma från skolan pga regn? Svårt att ta sig fram eller nått liknande.

Jag är riktigt shopping sugen nu. Nya jeans skulle sitta fint men jag vet inte riktigt vad jag vill ha för några. Får ta mig en funderare. Olis, shopping snart.

Ska nog krypa upp i soffan nu.


Kommentarer
Jonmelissa

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2008-11-10 @ 14:28:06
URL: http://jonmelissa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0