Björn Kjellman

Idag såg jag Björn Kjellman på Mariahallen. Är det vivo eller ica? Eller hemköp? Aja han gick i alla fall och plockade bland grönsakerna med en ryggsäck på ryggen. Han såg söt ut. Själv skulle jag köpa mig lite lunch, Karins lasagne? Heter det så?

Idag fick jag ännu ett negativt utbrott i skolan. Inte bra, men det har blivit lite av en vana de här första skoldagarna. Jag kan inte riktigt acceptera att skolan har börjat och att säsongen i grekland fortfarande är i full gång. Jag kan inte riktigt förstå varför jag sitter på Herthas nutidakonst lektion istället för att ligga i en solstol i grekland eller dansa hela natten lång med tokiga engelsmän på Zeros. Jag kan bara inte förstå.

Idol. Idol är underhållande och förnedrande och jag gillar det. Är man med i leken får man leken tåla. Jag har längtat hela sommaren och nu är det äntligen här. Jäs.

Jag behöver inte spela på Live night och det känns skönt.

Dags att sova.

Igår såg jag Sven. Det var trevligt.


Kommentarer
Cadillac2006

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2010-10-15 @ 08:16:20
URL: http://cadillac2006.blog.de


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0