Att fynda i sin egen garderob

När jag ska städa mitt rum eller överhuvudtaget bara plocka undan så slutar det oftast med att jag gör allt utom det som jag började med. Men nu har jag faktiskt varit duktig och rensat ur nästan hela garderoben på för små, urtvättade eller oanvända kläder. Det som är så exotiskt är att när man gör det hittar man oftast ett antal plagg som man aldrig har använt eller ens kommer ihåg varför man köpte. Eller en julklapp av mormor som man inte hade hjärta att byta som nu har legat orörd längst in på en hylla och samlat damm. Jag brukar inte kunna sortera bort sånt men idag har jag faktiskt varit riktigt duktig och plockat bort allt som jag inte använt det senaste året. Nästan iaf. En sak som jag bara inte har hjärta att ge till min yngre kusin är min svea tröja. Jag tycker om det alldeles för mycket för att den ska få lämna sin plats på hyllan. Likaså min rosa Billy tröja från GT 25 turnén.


 

Det var en härlig sommar det =)


Kommentarer
olala

"det där svea, är det samma som swe?"

2006-08-16 @ 17:00:54
Ragnarella

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2010-11-16 @ 10:38:35
URL: http://ragnarella.blogspot.com
Ragnarella

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2010-11-16 @ 10:39:27
URL: http://ragnarella.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0