Att åka buss

Att åka buss. Ja. Det har jag gjort idag. I en och en halv timme. Skitkul. Verkligen. Det var tekniskt fel på tåget när vi kom till västerhaninge. Ersättningsbussar är på väg. Fine. En bit bort står 848, Nynäshamns station. Perfekt. Slipper trängas med alla på ersättningsbussen. Inte lika perfekt när jag kommer på att den här bussen går runt halva världen. Nästan i alla fall. Jag får uppleva vägar jag inte ens visste fanns och skumpandet längst bak i bussen gör att jag bara vill spy. En och en halv timmes bussresa och en missad fotbollsträning. Allt är mitt eget fel och jag kan inte skylla på nån. Det skulle isåfall vara SL och pendeln men jag är så trött på att beklaga mej över det att det inte ens är värt att kommentera.

Nu är jag så hungrig så att magen nästan vänder ut och in på sig själv. Ge mej mat.

Missad fotbollsträning ---> Egen löpträning.

Kom igen och ORKA!


Kommentarer
Emma

Usch , jag e glad att jag slipper SL =)

2006-08-30 @ 18:56:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0