Top Gun

Top Gun. Jag älskar den filmen. Jag kan kolla på den om och om igen. Den är så bra. Om man inte har sett den borde man verkligen se den. Den har allt. Jag blir helt pirrig i magen och glad när jag ser den. Det är en sån film som man ligger hemma och kolla på när man är sjuk. Härligt!

Jag älsar scenen när Maverick och Goose pratar om när dom träffade på MIG planet och gjorde "tecken"

Hela filmen är underbar.  Den här scenen är underbar.


Jag är tokig! Helt tokig! men filmen är så sjukt bra.


                               





Kommentarer
snoppola

du är ju heeeeeelt snurrig ;) men ändå lite söt

2006-04-30 @ 15:56:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0