Tappad macka


Idag tappade jag Desireés macka på hennes hallgolv. Hennes frukost. Den bara gled ur handen. Det måste sett mycker märkligt ut, men jag tappade den bara helt enkelt. Så desire fick vara utan frukost och jag fick bidra med ett äpple.

Regn kan vara mysigt ibland, men inte idag. Regn är mysigt när man får sitta inne och mysa, inte när man behöver vara ute och håret som tog över en halvtimme att platta blir lockigt igen på fem minuter. Då är det jobbigt.

Det här med ålder är ganska spännande. När man är i en viss ålder är allt man vill att se så gammal ut som möjligt. Men efter en viss ålder är det raka motsatsen som gäller. Då vill man plötsligt se så ung ut som möjligt och det är ganska kul att se vad folk tar till för medel för att lyckas. Det värsta är mammor som passerat 40 strecket som fortfarande tror att dom kan klä sig som om de vore 20. Sånt är alltid lika intressant att se. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta? Gråta.


Desireé hur gick det med färgningen? Det blev säkert jätte hett.

Jag har beslutsångets när det gäller köp av skor. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Min söta pappa befinner sig just nu på andra sidan atlanten, i Florida och jag har sagt åt honom att köpa med sig nya fiina vita Connies till mig. Vet inte om dom är så mycket billigare där men har en vän som köpte sina för  80kr där så det kan ju vara värt ett försök.


Förra helgen kollade jag o Karin på filmen "Hur man blir av med en kille på tio dagar" Den var lika bra den här gången. En typisk tjejfilm, och är han inte bara för snygg; Matthew McConaughey? Läste dock i en tidning, "NU" eller "Bild extra" eller nått att han aldrig anväder deo, vad tycker man om det? men han har ändå blivit vald till världens sexigaste/snyggaste man. Hej o hå.

 



- Big Brother är exotiskt.
- Jag missade mösspåtagningen.
- Fikade med Ola och Karin. 
- Jag och desire smörade inte på opponentgrejen idag. NEj!
- Är sugen på kaffe
- Imorn är det lördag,match för mig och musikdirekt för D & M.Håller tummarna.
-
Nu ska jag kolla på film med mamma och lillasyster. Elisabethtown med hetingen Orlando.


Tjingeling*



Kommentarer
Desire

Mojo! Mackincidenten är hetast hittils! :)
Håret blev ashett. Hoppas ni fick det mysigt igår också! Jag hade velat vara där tänkte jag faktiskt under kvällen. Haha. Och vårt opponentsmör smälte rejält:P HAHA.

PUSS

2006-05-01 @ 17:15:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0