Skrapsår och gula plasttomtar

Vi vann! Heja! 3-1 mot nackdala. Olalaaa. Jag lyckades dock trilla på uppvärmningen och fick ett stort skrapsår på hela baken. Inte allt för hett men jag överlever.

Ohh!

Har ni sett dom gula plasttomtarna som finns lite överallt i sthlm? Visst är dom fina? Fin Fina tycker jag. Dom är exotiska och om jag hade en bild på dom skulle jag lägga upp den här. Vi har en i skolan. Den bara stog där. Coolt.

Nu ska jag ringa till karin och Majsan. Jag o ola ska ut på äventyr eller vi ska försöka iaf.


Tjingeling!


Kommentarer
Steffenamalie

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2009-06-18 @ 11:08:02
URL: http://steffenamalie.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0