Nyfrissad

Trollunge. Japps, det var precis vad jag såg ut som igår när jag kom ut fårn frissan. Håret stog åt alla hål med lockar som spretade precis överallt. Jag vet inte hur det är mer er men jag är hopplös. Så fort jag kommer ut från frissan, utom synhåll så ändrar jag på håret så som jag vill ha det. Jag blev jätte nöjd igår men ändå kan jag inte låta bli att ändra eller dra ihop allt i en tofs så fort jag kommer ut. Heja.


Snart är det ägghelg och jag tycker inte om ägg. Förut tyckte jag om äggulan men nu gillar jag inte ens den. fast jag tycker att det är kul att måla på äggen och äta alla goda godis påskägg som man får. Mums.  


Idag såg jag och karin en HET människa. Det var trevligt. Och imorgon åker jag och karin och några andra exotiska vänner till sälen, lindvallen. det blir absolut hett. Jag hoppas på massvis med sol och ännu mer heta människor i backen. Det blir nog bra. 


Ta hand om er alla underbara små gummor och gubbar.


(igår sprang jag skidbacken två gånger) Jäääs!





Kommentarer
Emma .

Ohh , stakkars dej . Tur att jag inte träna igår då . Ha de så bra i sälen :)

2006-04-13 @ 07:35:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0