Ja tack

Häng på brallan, annars får det va. Ja tack. Fråga inte. Jag vet inte själv.

Känner du våren? Den är på G. Det tycker vi om. Mycket.

Om Pia skulle läsa min blogg skulle hon nog säga att den endast består av ofullständiga meningar där det saknas olika satsdelar med mera. Blaa bla bla. Vem vill skriva rätt och riktigt alla gånger? inte jag. Blev du förvånad? nej, tänkte väl det.

Idag pratade jag med Lisa. Det känns som en stor sten har lyfts bort från hela mig, som om jag kan andas igen. Svårt att beskriva och säkert svårt att förstå om man inte vet hur det känns. Pust.

Idag var en "Johanna bryr sig inte om vad hon äter dag" fast att jag verkligen borde bry mig. Sommaren och grekland närmar sig med stormsteg och då går det inte att göra som jag gjorde idag. Imorse bjöd världens underbaraste Steven oss på muffins och jag åt två. Senare på dan köpte jag en onyttig men god nogger black. Lyckades även hinna med en fika senare på eftermiddan med  D M C och lyckades då "tvinga"  i mig en stoor chokladboll och en latte. Att jag sen även åt pannkaka med sylt o grädde till middag känns onödigt att nämna. Jag kan känna hur magen växer. Är det bra? snacka om sockerchock.

Idag var jag nog absolut först i hela skolan. Det va tomt när jag kom 07.35. Men det var skönt. Det var jag o städaren. Heja.

Sam B arbete?! Heja Desireé och Johanna!

Snart är det lov.  


Emelie - jag vill mer än gärna bara skratta, leka, hänga eller bara sova. Tack.



Kommentarer
Tonysabrina

Very Good! I love it.

2009-06-15 @ 10:44:19
URL: http://tonysabrina.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0