It's GC baby


Good Charlotte. Mina goa små pöjkar. Lyssnade på mina skivor idag. Det var länge sen, mycket länge sen. Folk kan och får gärna tycka vad dom vill om GC och deras musik, men när jag lyssnar på dom kan jag förstå vad som fick mig att gilla dom så mycket. Vad som fick mej att bli beroende. Vad som fick mej att sitta hemma i flera timmar och lyssna på radion för att vinna konsertbiljetter eller komma på en slogan som gjorde att jag fick träffa dom. Eller vad det var som gjorde att jag kunde sitta i flera timmar och kolla på bilder på dom. På Billy. Billy. ... ...  Jag vet, jag är knäpp. På Riktigt.


                    


     



Kommentarer
ems

ja, det var tider det! :D

2006-04-23 @ 10:48:31
Desire

Det är inte du som har en signerad gitarr!;) haha.
Du är bara lite... besatt. Ungefär som jag (+ du:P) är Adam Brody och "Johnny"!!! Åhhhhhhh!
OCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOC

2006-04-23 @ 22:34:19
Vemundfelicia

Keep the good works comming.

2009-03-24 @ 10:35:39
URL: http://vemundfelicia.myblog.es


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0