Härligt Härligt

Ibland ser man spännande filurer på stan. Idag mötte jag en gubbe som gick och sjöng helt för sig själv. Han mådde nog väldigt bra. För att kunna gå och sjunga för sig själv bara sådär krävs det nog att man mår väldigt bra. Undrar vad han var glad för? Kanske för att det kändes som vår och man blev nästan lite svettig av att gå upp för mördarbacken på väg hem? Det var nog därför.

Idag missade jag tåget. Jag kom precis när de stängde dörrarna och började åka. Det kändes lite surt, men inte helt åt skogen. Bra.

Jag vet vad vi ska köpa till Karin (lb) i födelsedagspresent! Det är så bra.

Nu ska jag göra något så fjantigt som att gå o kolla på BB. Säg inget till nån.

Imorn är det fotbollstajm prick 10.00


- Fet, slö och lat estet



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0