Fotbollshelg

Träningsvärk. Aj. Just nu är jag nog så otränad som man bara kan vara, och det känns inte allt för bra. Fick kramp idag när jag spelade, och då sprang jag knappt...jag vet, säg inget.

- Vill du ha min skinka?

Idag körde vi bilbana. Det var helt sjukt kul. Har aldrig sett en sån stor bilbana. Jag kom 8:a av 26, det trodde jag aldrig. men det var bara så himla kul. Det måste jag verkligen göra om.
- Sen har vi Karin och therese på lite mindre poäng. HEJA.

Imorn är det fotbolls tajm igen och på kvällen ska vi hem o mysa hos karin, och hennes fria vänner kommer också. Det blir spännande. På måndag lilla LB då är du 18, och snart är det min tur.



Go o Glá Hallonbåt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0