Förvånad

Hej då Samuel. Jag måste säga att jag är lite förvånad. Samuel? Trodde att han skulle vara kvar bland dom sista, men icke. Vem ska nu skapa alla skandaler i huset? Jo, det är sant, Jessica är ju kvar och Anna. Så jo, vi ska nog klara oss. Men jag är fortfarande lite förvånad.  Lite förvånad.


Idag låg jag i drygt två timmar på KNÄ och plockade ogräs från våra utetennisbanor. Det va gräsligt. Mina knän är fortfarande röda. Nu har jag dock mest ångest över att jag har GeMu prov på tisdag. Verkligen Ångest. Men det får gå som det går. Måste man alltid vara bäst?


Sol - Det tycker vi om.                                                                                                         (ola, jag snodde din idé)


Sova. - Det ska vi göra nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0