Fixad dojja

Jag har stylat om mina skor. Mina ballerina skor. Dom är visserligen två somrar gamla med dom funkar några veckor till. Sen är det dags att köpa nya. Nu är dom iaf "ny stylade"  om man ens kan kalla dom det men jag är nöjd med resultatet. Klippte bara bort bandet som gick över vristen. Perfa.

Idag lekte vi i skolan. Vi har special drama, typ. Enbart våran klass. För våran klass är speciell. Vi har grupperingar i klassen och det är = Problemklass.


Nu börjar det igen. OC. Härligt.



Kommentarer
Majsan

Ja har börjat skriva i min blogg igen! =) http://majen.blogg.se haha

2006-04-28 @ 15:45:02
snoppola

STRINGSRUMPA!!!!

2006-04-28 @ 21:09:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0