Favoriter


Så sitter man här igen. Inte bra. Nere i soffan ligger min Historiabok och väntar. Någonstanns under min säng ligger mina GeMu papper gömda. Där kan dom ligga. Jag vill inte hitta dom. På radion spelas Lugna favoriter och Sebastian. Vill knappt erkänna det med jag gillar hans låt. Jag blir glad av den.

Lugna favoriter inger en mysig känsla. Jag gillar det. Nu spelar dom Michael Jackson, Heal the world? heter den så? Pinsamt, jag borde veta. Jag som har honom på nyckelring på min nyckel. Han må vara hur konstig eller sjuk som helst men hans musik är i en klass för sig. Bra.


Jag har lovat mamma att moppa golvet. Det ska jag göra nu.



Purple rain - Jag blir nästan kär.....





Kommentarer
Conradnikita

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2010-12-08 @ 15:04:06
URL: http://conradnikita.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0