Borta bra men hemma bäst

Hemma igen. Hemma och sjuk. Jobbigt. Jag skulle gissa på att jag förbrukat ca två toarullar på min jobbiga förkylning vid det här laget. Kan det bli värre?

Sälen och Lindvallen var iaf jätte mysigt. Vädret var väl inte det bästa helatiden men lite fräknar på näsan hann man få iaf, fast dom är nog borta nu.


Antar att man borde vara utvilad efter ett lov och känna lite längtan efter skolan men icke. Jag känner nada. BLä. Vill verkligen inte tillbaka. Saknar dock alla härliga människor men jag orkar bara inte med skolan. Jag känner hur allt bara hänger över mig och vill bara strunta i allt. ALLT. och jaa, vi ska planera och fixa. Snart.

Först ska jag bli frisk.

- Tack.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0