Ångest och trötthet

Ibland blir man glad. Glädje är en underbar känsla. Ibland blir man glad för små saker och ibland blir man glad för stora saker. Andreas, bloggarna var en glad överraskning. Tack.

På nyårsafton kände jag att det här skulle bli ett bra år. Ett år värt att minnas lite extra och jag tror faktiskt att det kommer att bli så. Har redan varit med om endel spännande upplevelser och jag känner på mej att innan året är slut kommer jag att uppleva många fler.

Vart finns energin när man som mest behöver den!? Jag orkar inte med allt nu. Har varit ledig en vecka och det var underbart. Bara släppa allt o glömma bort alla måsten. Det jobiga är dock att när man kommer tillbaka till verkligheten och civilisationen igen så finns de jobbiga sakerna kvar och ganska ofta finns det ännu fler än man hade innan man åkte. Jobbigt det där. Sånt tycker vi inte om.

Min mamma har hyrt pistvakt, vet inte ens om det är värt att tänka på vad den handlar om, känns inte som en lockande film direkt. Skulle dock mycket hellre kolla på den än sitta här och ha ångest över ett sam arbete som ska vara klart inom en kort framtid, en pianoläxa som jag inte ens börjar kolla på, en ensemble låt med Zappa som jag aldrig kommer hinna eller ens orka kunna planka, en svenska bok som jag inte ens har lånat på bibblan än, ett naturkunskapsarbete och ett GeMu prov som jag redan vet att jag kommer få ig på. ORKA!!! JA! jag är en lat och bitter/negativ ungdom som skulle kunna ge vad somhelst för att få sommarlov nu på en gång!


Jag vill tillbaka till fjällen och till söta Kalle =)


Imorn är det onsdag - Ångest


Kommentarer
Weceedee

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-09-22 @ 10:21:14
URL: http://www.weceedee.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0